fbpx
בר נרגילות אילת תמונה של נרגילות פרימיום עם אורות

בר נרגילות אילת – פאב הדובים

שמחשפים בר נרגילות אילת מציעה לא מעט אפשרויות אבל יש רק מקום אחד שמציע חוויה שאתה לא תשכח, פאב הדובים הוא המקום בו אתה חייב להיות. בואו נצלול לתוך עולמו המרשים של הפאב הזה ונבין למה הנרגילות בו הכי מומלצות באילת.

לא רק בר נרגילות אילת

אחד התכונות הייחודיות של פאב הדובים היא האווירה, האווירה כאן מתאימה לכאלה שמחפשים מפלט וקוקטייל עם החברות וגם לכאלה שאוהבים לרקוד על שולחנות ולשרוף אנרגיה. המוזיקה, הצוות, התפריט, האנשים והנרגילות כמובן משולבים יחדיו ליצירת חוויה שאין כמוה. הכל נעשה בסגנון פאב הדובים, כך שכל אחד יוכל להרגיש בנוח.

שמירת מקום בפאב הדובים – לחץ כאן

מה לצפות בבר נרגילות אילת?

בפאב הדובים מציעים נרגילות פרימיום שמתוחזקות ומופעלות בצורה מושקעת ומקצועית, הנרגילות הן עשויות ממתכת שלא מחלידה והן רוסיות ויקרות במיוחד.

בנוסף לנרגילות יש כאן גם מבחר טבקים שלא מוצאים בכל מקום, הטבקים הם מחברות פרימיום ובאים במגוון רחב, החל מטבק אדאליה ועד לטבקים שקשה להשיג בארץ. כל אלו עם המקצועיות והשירות האישי מעלים את החוויה לרמה חדשה.

הגחלים הם גחלים טבעיים כמובן ומוגשים עם הנרגילה ועם קישוטים שיוצרים יחד חווית עישון מהנה, כאן מבינים מעשני נרגילה.

חווית המשקאות בבר נרגילות אילת

מעבר לנרגילות הפרימיום והשירות המצוין, פאב הדובים מציע מנה רחבה של משקאות, החל מקוקטיילים מהודרים ועד לבירות שכולנו אוהבים. הברמנים יודעים להכין לכל אחד את הקוקטייל המושלם שיתאים לו, ובכך הוא משלים את האווירה המיוחדת שבפאב.

המקום מתמלא מהר, שמרו מקום

הזמנת שולחנות והגעה לפאב

כדי להבטיח את מקומך בפאב הדובים, ניתן להזמין שולחן מראש דרך הטלפון 0509421421. זהו פתרון מושלם למי שרוצה להבטיח מקום באחד מהשולחנות הטובים בפאב מומלץ באילת. הפאב ממוקם בדרך יותם 1, במרכז התיירות של אילת, והגישה אליו נוחה ופשוטה מכל כיוון.

האווירה והעיצוב בפאב הדובים

מה שמבדיל את פאב הדובים משאר הברים הן האווירה והעיצוב, האווירה מתאימה לכל אחד לאלו שאוהבים רגוע ולאלה שאוהבים טרפת. המקום עצמו מעוצב בסגנון חמים וביתי בשילוב של עץ ומתכת, תחשוה ביתית שלא תמצאו בשום מקום אחר. התאורה, הריהוט והאקססוריז יוצרים חוויה מעניינת, המזמינה את האורחים להישאר ולהנות מכל היתרונות שהמקום מציע.