fbpx
בר הדובים באילת בליינים על הכסאות בפאב

בר הדובים באילת – תכירו מקרוב

בר הדובים באילת, אם יש מקום שמגלם את הרוח הסוחפת והחופשית של אילת, זה הדובים. כשאתם רואים את את הבמבוקים והעיצוב החמיים והביתי של הפאב, תדעו שאתם עומדים לחוות חוויה שלא תשכחו כל כך מהר.

האווירה והסגנון של בר הדובים באילת

בר הדובים באילת מצליח להעניק חוויה ייחודית בכל ביקור. אם אתם מחפשים אווירה נעימה ומרגיעה, תוכלו למצוא כאן את הסביבה המושלמת, אם אתם מחפשים לרקוד על שולחנות גם כן. המוזיקת מיינסטרים והלהיטים המגוונים מותאמים לכל מצב רוח, והאורות והאנשים החברותיים יעזרו לכם להרגיש כאילו נמצאים במקום מיוחד.

שמירת מקום בפאב הדובים – לחץ כאן

תפריט המשקאות והאוכל של בר הדובים באילת

בדובים לא מתפשרים על טעם ואיכות. המשקאות כאן הם חלק בלתי נפרד מהחוויה כאן. וויסקי, קוקטיילים, בירות איכותיות – כל אלו ועוד מחכים כאן לכם, ויש גם אוכל. פיצה, נקניקיות, פיצוחים ושאר נשנושים יגרמו לכם לשוב ולבקר עוד ועוד.

הדובים ממוקם בדרך יותם 1, מרכז התיירות, אילת, ונגיש בקלות ובנוחות, גם אם אתם באים ברגל או ברכב. להזמנת שולחן או לפרטים נוספים, ניתן לשלוח ווטסאפ 0509421421

נרגילה בר – עוד יתרון לפאב הדובים

אחד הדברים שמייחדים את הבר באילת הן הנרגילות הפרימיום שמוצעות. אלו לא רק משפרות את האווירה אלא גם מעניקות לכם חוויה רגועה ומפנקת. תוכלו לבחור מתוך מגוון טעמים ואפשרויות, כולם משלבים טעם מעולה וארומה נפלאה.

המקום מתמלא מהר, שמרו מקום

שירות ונגישות בבר הדובים באילת

אחד היתרונות שהופכים את הדובים לאחד מהברים המומלצים באילת הוא השירות האישי והלא מתפשר. הצוות עומד לרשותכם לאורך כל הערב ומציע שירות מהיר, חברי ומקצועי. לא משנה אם אתם מעדיפים לשבת בפנים או בחוץ, כל שולחן מגיע עם שירות מצוין.

פאב הדובים שם דגש על נגישות, והפאב מותאם כך שכל אחד יוכל ליהנות, עם נגישות מלאה ואישור נגישות רשמית, החוויה פתוחה לכולם.

מיקום ופרטים נוספים

השתכנעתם? הדובים נמצא בדרך יותם 1, במרכז התיירות של אילת. זהו מקום נוח, מרכזי וקל לגישה מכל רחבי העיר. לפרטים נוספים או להזמנת שולחן, ניתן לפנות בווטסאפ 0509421421, והצוות ישמח לעזור ולענות על כל שאלה או חשש.