fbpx
ברים אילת חברים נהנים בדובים

ברים אילת ודובים

אם אתם מחפשים ברים אילת ואת המקום שישדרג את הלילות שלכם באילת, הגעתם לכתובת הנכונה, אנו מדברים על פאב הדובים, חלק בלתי נפרד מחיי הלילה באילת.

ברים אילת: פאב הדובים והאווירה הייחודית

פאב הדובים ממוקם בדרך יותם 1, מרכז התיירות באילת, והוא בהחלט לא רק בר. זה מקום שמציע חוויה כוללת מהמשקאות המעולים ועד לנרגילות פרימיום. עשן נעים באוויר והשירות המצוין מספק אווירה אינטימית, נינוחה ובסגנון הייחודי של פאב הדובים.

חווית הפאב כוללת אינספור אופציות לבילוי מהקוקטיילים ועד לנרגילות הפרימיום. פאב הדובים מאוד פופולרי בקרב תיירים ואילתים כאחד, וזה בזכות השילוב המנצח של אווירה, שירות ואיכות.

הזמינו שולחן כעת

תפריט המשקאות בפאב הדובים

אחד הייחודות של פאב הדובים הוא תפריט המשקאות הרחב והמגוון. אם אתם אוהבים קוקטיילים, הפאב מציע מבחר גדול שנע מקלאסיקות כמו "מוחיטו" של הבית ועד לקוקטיילים המיוחדים של הפאב. התפריט כולל גם מבחר רחב של בירות, יינות ואפשרויות ללא אלכוהול. בקיצור, כל אחד ימצא כאן משהו שיתאים לו.

פאב הדובים וההתאמה לסוגים שונים של בילוי

פאב הדובים הוא לא רק לקהל הצעיר או הסטודנטים, אלא מתאים לכל קהל. אם אתם זוג שמחפש פינה רומנטית, משפחה שרוצה לבלות יחד, או קבוצת חברים שרוצים לראות אירוע ספורטי, הפאב יכול להתאים לכם. התאמה זו נעשית גם דרך האווירה הנעימה והמוסיקת מיינסטרים המגוונת שמתנגנת ברקע.

שימו לב המקום מתמלא מהר, מומלץ להזמין מראש

ברים אילת: נגישות ופתיחות בפאב הדובים

אחד הדברים שמעניקים לפאב ציון גבוה בעיני הקהל הוא הנגישות המלאה לנכים. כמו כן, הפאב פתוח כל יום ומציע חוויות בילוי שונות כל ערב. די ג'יי שונה בכל ערב, אווירה מקפיצה, ימי הולדת לחברים ועוד… כל צורך מקבל מענה בפאב הדובים.

אם אתם מעוניינים להזמין שולחן, כל שצריך לעשות הוא לשלוח הודעת ווטסאפ למספר 0509421421

אז אם אתם באילת ומחפשים בר שיש לו הכול, פאב הדובים הוא המקום בשבילכם.

כתובת: דרך יותם 1, מרכז התיירות אילת

שעות פתיחה כל יום מ 21:30 ועד אחרון הלקוחות (בשישי פותחים ב 22:00)

הזמנת שולחנות נעשית דרך הודעת ווטסאפ למספר 0509421421